sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Romutuolin kasvojenkohotus, osa 2: lopullinen ratkaisu

Niinkuin näissä hommissa joskus käy, ei kaikki aina ensiyrittämällä onnistu niinkuin pitäisi. Kumimaali osoittautui todella huonoksi ratkaisuksi tällaiseen käyttökohteeseen ja hankautui pois hyvin helposti.

Siispä marssin lähikirppikselle, ostin mustan tekonahkatakin 2 eurolla ja tein siitä uuden istuinpäällisen jakkaraan. Yritin värkkäillä takin hihasta päällistä selkänojaan, mutta siitä ei saanut millään siistin näköistä, joten päädyin spreijaamaan selkänojan ihan tavallisella mustalla spraymaalilla. Siitä tulikin yllättävän siisti ja nyt tuolin pinnat ovat huomattavan paljon paremmin kulutusta kestävät.





 

Facelift for an old chair, part 2: the final solution

As sometimes happens, a good idea turns out not so good in practice. The rubber spray I used for the seat and the backrest of this chair came off really easy.

I bought a vinyl coat from a nearby fleamarket for 2 euros and made the seatcover from it. I tried to make a backrest cover from a coat sleeve, but I could get it to fit properly, so I ended up spraying the backrest with a black basic spray paint.  I think the chair turned out pretty good and it's a lot more durable now.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti